maandag 20 januari 2020

U Zei?! - deel 34

Het is Blue Monday! Om deze dag niet helemaal in een staat van algehele droefenis, depressiviteit en doemgedachten te hoeven slijten hierbij een nieuw deel U Zei?!

"Er liggen ook vergunningsaanvragen waar je met je natte vinger kunt aangeven dat het waarschijnlijk wel gewoon kan."

"Ik heb wel een klepel horen luiden, maar verder?"

"De druppel loopt over, en dat is vandaag!"

"Het is echt treurig, het water staat hem aan de schenen."

"...en dan krijgen wíj de kwaaie pier weer toegespeeld!"


"Het is wel een spraakgraag persoon."
"Hij heeft me vol stomheid geslagen!"

"Dat zorgt voor een enorme toevloed van mensen."

"Het is niet eens zo erg, maar zij zit zo'n mug dan helemaal op te blazen."

"Hij moet de knikkers voor hem uit het vuur raggen."

"Ik ben een beetje kluistrofobisch."


"Wij helpen je graag een handje op weg."

"Ik vind het allemaal maar linke koek!"

"Het doet wel ergens een belletje rinkelen, maar waar hangt de klepel?"

"Ach, hij zit nog steeds op twee benen te hinkelen."

"In dit decennium kwamen veel mensen ons te ontvallen."


"Sociale media maken het makkelijker dan ooit om een kritische noot te kraken."

"We hebben het beste steentje met je voor."

"Op mijn werk ben ik de rustheid zelve."

"Zij zetten die tijdschriften dan in het voetlicht."


"Hij heeft gewoon een duwtje in de goede rug nodig."

En dat laatste geldt voor alle verhaspelaars. Tips blijven - zoals altijd - welkom!


Geen opmerkingen:

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat...