woensdag 9 december 2020

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat te verluchtigen. 

"Het is maar een schijntje van het bedrag dat we nodig hebben."

"Alles wat hij doet heeft een achterreden!"

"Ik ga hier niet de kennis van de smid op tafel leggen."

"Het moet allemaal nog maar uitblijken."

"Die dansen ook steeds om de hete brij."

"Hij had nog wel een paar centen achter de rug."

"Het begon als een gorilla-actie."

"Die laten ook steeds hun hele hebben en huishouden zien."

"Nou, en die heeft man en paard bewogen om er direct iets mee te doen."

"Hij verkeert in vegatieve toestand."

"Dat voelen je klompen aankomen!"

"Dat soort projecten wordt gefinancierd met gemeenschappelijksgeld."

"Beter ten dele gekeerd dan ten hele gedwaald."

"Je moet toch met elkaar je nek eronder zetten."

"Dit is zomaar even uit de losse mouw hoor."

"Daar kan níemand chocola van bakken."

"Zij lopen de vloer bij elkaar plat."

"Daar zijn ze met beide ogen ingetrapt!"

"Ik vind er geen boe of bah aan."

"Een halve verstaander... he?"

"Genodigden alleen op uitnodiging."

"De collega's moeten die info tussen hun hoofd krijgen."

"Dat zijn leuke ideeën voor onder de schoen of in de boom."

"Maar ja, ik sta natuurlijk niet in hun voeten."

"Bij sommige mensen werk ik als een lap op een rode stier."

"Ze beloven je koeien met gouden oren, maar je krijgt niks." 


Tips blijven welkom! 

1 opmerking:

leezieaandezeeuwsekust zei


Geweldig weer, Anneliefs!
Groetjes van https://leezieaandezeeuwsekust.com/ liefs van Leezie ♥

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat...