maandag 3 augustus 2015

U Zei?! - deel 19

In verband met de heersende komkommertijd verblijd ik u met een nieuwe U Zei?! blog. Een tijdje terug hoorde ik dat iemand (ik noem geen namen) helemaal hilarisch is over deze blogs, dus ik bewijs jullie graag dit plezier (zoals iemand anders zei).

Komen ze:

"Hij is nogal een hyperchonder."

"Dat gaan we vanavond doen, maar dan in een ander sausje gestoken."

"Hij heeft zich er met huid en haar tegen verzet."

"Wat een mierenzifterij!"

"Ik doe het al een tijde, dus het is gebakken koek voor me."

"Nou, dan rook je een héle zure appel hoor!"

"We gaan even in vogelvaart door de hitlijst."

"Die jongen is zo vrij als een vis!"

"Het hing al een tijdje boven de lucht."

"Hij gooide zijn knuppel in het hok erbij neer."

"Slapende honden bijten niet."

"Ik kijk tegen die tijd wel hoe mijn pet erbij hangt."

"Als je vragen hebt moet je de coördinator even aan zijn neus trekken."

"Zo waarlijk help ik God almachtig."

"Hij was blijkbaar nogal op zijn tegels getrapt. "

"Die heeft het loodje erbij neergelegd."

"Je kunt iemand best een arm boven het hoofd houden."

"Nou, dan draait je hart om hoor!"

"Daar pluk je dan de zure druiven van."

"Dat zit niet pluis!"

"Ze gaan de duimschroeven aantrekken/"

"Hij moet gaan kijken of hij alle neuzen op een lijn kan krijgen."

"Er is dan niemand die even een schouder om je heen slaat."

"Ik ken Drenthe op mijn broekzak." 

**
Input is - zoals altijd - meer dan welkom. Mijn eeuwige dank zal uw deel zijn.
Op naar deel 20! 

Geen opmerkingen:

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat...