vrijdag 9 november 2012

U zei - deel 9

De laatste maanden heb ik mijn oor weer te luister gelegd voor een volgend hoofdstuk in de serie "U zei". Daarbij heb ik weer een heleboel voorbij horen komen waarom ik óf erg moest lachen, óf waarbij mijn tenen zich kromden van pure ergernis. Een bloemlezing:

"De finale wordt voor het vijfde jaar op rij niet vandaag maar morgen gespeeld."

"Die steekt er met kop en schotel bovenuit."

"Een procedure moet natuurlijk wel transcendent zijn."

"...maar verder ben ik niet dwangmatig gek geworden ofzo."

"Het was best even fijn om in de pampers verwend te worden."

"Dat is met geen tang te beschrijven!"

"We zoeken iemand die alles in het touw kan houden."

"Dat was huilen met de kraan open."

"Het hielp me om meer uit mijn schelp te komen."

"Ik probeerde hem gewoon uit zijn kast te lokken."

"Zo krijg je me wel bovenop de kast gejaagd!"

"Ik vond het heus wel leuk, dat staat boven kijf."

"Je zag duidelijk dat ze achterover deinsde van schrik."

"Die vangen dan achter het net."

"Dat heb ik ooit in een opvlieging gedaan."

"Je moet over koetjes en kalfjes elkaar aftasten."

"Bij de formatie probeert iedereen nu een vinger tussen de deur te krijgen."

"Dat willen ze niet aan de grote kapstok hangen."

"Van suikerspin krijg ik kippenvel op mijn tanden!"

"Daar moet je niet te zwaar aan vallen."

"Mijn toenmalige ex heeft dat gedaan."

"Je moet een paard dat je gekregen hebt niet in de tanden kijken."

:-)

Geen opmerkingen:

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat...