vrijdag 21 januari 2011

Boeren en vrouwen: een tussendoortje

Daar werden we vanavond toch even op het verkeerde been gezet door die gladjakkers van RTL Boulevard. Ze zouden een primeur hebben: 'de eerste kus van dit seizoen Boer Zoekt Vrouw'. Dus wat doe je dan, als rechtschapen BZV adept? Juist. Dan sms je een andere rechtschapen BZV adept. Mijn sms las: "Wil je me even een seintje geven als dat item begint? Ik word misselijk van Boulevard..." Vervolgens sms'te ik ook nog iets in de trant van "Ik hoop niet dat het zo'n typische boulevard anticlimax wordt".

Want een eerste kus bij BZV, daar wil je met je neus bovenop zitten. Overdrachtelijk gezien dan.

En toen kwam-ie hoor. De eerste kus.
Het geheel speelde zich af bij Richard. Eigenlijk had ik me voorgenomen om niet meer over Richard te schrijven, maar ik geloof dat ik toch niet helemaal om hem heen kan. Jammer is dat.

En die eerste kus, nou, dat was dus... een typische boulevard anticlimax.
Als dàt een 'eerste kus' is, dan beleef ik in een gemiddelde week heel wat zoenpartijen met allerlei mensen. Wat het was een kusje. Mooier kan ik het niet maken. Nu hoeft een zoen wat mij betreft niet per sé nat en klef en weet ik veel, maar dit was géén 'eerste kus'. Oh nee.

En ik weet wel dat 'de eerste kus' van vorig seizoen ook heel wat te wensen overliet, maar ja, dat was tussen Wim & Astrid, dus meer zat er gewoon niet in. Maar dit seizoen is er toch heel wat meer zoenpotentieel, dacht ik zo.

Nee, dit was gewoon een cliffhangertje. Een manier om kijkers te binden. En misschien een manier om de kijkcijferstrijd tussen BZV en het overvolprezen 'The Voice Of Holland' in het voordeel van RTL te beslechten.

Dus voor wie het niet gezien heeft: je hebt niks gemist.
Kijk zondag maar gewoon lekker naar BZV. Want waarom de hele harem van Richard het erf dreigt te verlaten, dát is nog altijd de grote vraag...

Geen opmerkingen:

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat...