zaterdag 25 december 2010

Er is een kindeke geboren...


Geen kribbe maar een couveuse
en geen bazuingeschal
Geen wijzen uit het oosten
geen herders in een stal
Geen engelen die zingen
Geen harp- of snarenspel
Geen wierook en geen mirre
Maar een wonder is ze wel!


Ja lieve lezers, er is een kindeke geboren. Vanochtend vroeg, even voor half zeven. En dat was nog niet 'de bedoeling', maar één ding wisten we al over dit kindeke: doen wat 'de bedoeling' is, ligt niet echt in haar aard. Haar komst was voorzien voor half februari, maar madame dacht: ik vind het nu wel mooi geweest in de buik van mijn mama.

Het kindeke is mijn lieve, piepkleine Nichtje. Om half acht belde mijn liefste vriendin J. me, ik nam op en haar opgeluchte, trotse, blije stem zei alleen maar: "Ze is er!!!"


Ze is er. Ze Is Er!! ZE IS ER!!

Ellis Lynne
.

Iets meer dan 2 kilo en zo'n 40 centimeter meisje.

Alive & kicking.


Tante Anne is trots, trots, trots.

En dat terwijl ik dacht dat dit de meest lousy Christmas uit mijn leven werd. Maar ook dáár dacht Ellis blijkbaar anders over.

Welkom lief meisje. Groei alles maar tegemoet. Het wacht op jou.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hierbij moeder en vader van harte gefeliciteerd, maar natuurlijk ook tante Anne.

Fokke.

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat...