maandag 26 oktober 2009

Nu even niet

Natuurlijk komt er weer een BZV update. Want het was weer zó leuk gisteravond. Ik heb de highlights weer in mijn schrijfblok genoteerd en daar ga ik een mooi logje van maken. Echt, beloofd. Maar nu even niet.

Ik heb mezelf officieel ziek verklaard, namelijk. Ik heb geen diagnose, maar het is iets met koorts, hoofdpijn, oorsuizen, misselijkheid en duizeligheid. En dat is niet goed. Dus ik slof nu een beetje door mijn huis, zo globaal van waterkoker naar bank naar WC naar bank naar bed naar bank.

Buiten zijn de dakmannetjes weer druk bezig, maar het kan me niet zo boeien vandaag.

Dus lieve lezers, ik moet eerst even beter worden. Daarna geef ik jullie weer alle feiten en cijfers van BZV.

Geen opmerkingen:

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat...