dinsdag 27 oktober 2009

Boer d'amour (7)

Vanaf mijn ziekbed dan toch een BZV-update, want anders wordt het ook zo'n mosterd na de maaltijd verhaal.

Laat ik Wietse er eerst maar even doorheen knallen, dan hebben we dat maar gehad. Vandaag vooral aandacht voor de vader van Wietse, die zei: "Hij is zo gesloten als een pot, zéker richting ons!" Nou, vader van Wietse, ik kan je dit zeggen: óók richting de rest van Nederland hoor! Verder een positief Wietse-puntje: hij was wel heel lief met het pasgeboren kalfje.
Tot zover Wietse, ik maak er niet teveel woorden meer aan vuil. Ik pas me aan.

Waar ik het wel even over wil hebben, is Astrid van boer Wim. Ze schurkte al een tijdje tegen mijn irritatiegrens aan, maar zondag ging ze erop en erover. Ze is nogal aanwezig, wat op zich niet verkeerd is, maar toen ze voor de camera haar concurrente Cynthia zwart ging maken, had ik het helemaal met haar geschoten. Ik weet ook wel dat Cynthia een beetje een 'sla mij'-hoofd heeft en dat het niet de vlotste tante ooit is. Maar moet je haar dan af gaan zitten kammen? Ik denk dat Cynthia gewoon wat te ver naar achter stond toen het geluk werd uitgedeeld. En alleen al daarom gun ik het haar dat Wim haar kiest.

Bij boer Peter werd er sperma gevangen. Een rare aangelegenheid, maar Hanneke vond het wel wat. Hanneke had het ook over de poten van een paard, wat vreemd is voor een paardenmeisje. Want hela, paarden hebben bénen, en Penny-meisjes hameren daarop. Zo niet Hanneke. Saskia was de enige in het gezelschap die gepast reageerde op het spermagebeuren, namelijk met een onvervalste schaterlach, die haar heel goed stond.

En dan mijn belangrijkste punt van afgelopen zondag. Het onbenut zoenpotentieel. Dit was toch wel de eerste aflevering waarvan ik dacht dat er wel wat actie te verwachten viel. Jo, bijvoorbeeld, zat met boer Hans gezellig in het gras. Hans stelde haar een licht suggestieve vraag, en ik dacht: "Kus hem dan!!!" Maar ze deed niets. Verder werden er diverse feestjes gegeven, waarbij de wijn rijkelijk vloeide en er ongegeneerd in allerhande decolleté's werd geloerd. Dat is toch een voedingsbodem voor een flirtage of een bescheiden knuffelpartij? Maar neen. Wel jammer hoor. Het eerste kusmoment van BZV is er toch altijd één waarbij ik van mijn bank glijd van pure aanbidding voor zulke pure televisie. Ik zal nog even geduld moeten hebben.

Verder ging het er wat gezapig aan toe, wat ook wel eens goed is. Zondag zit ik er - hopelijk koortsvrij - weer klaar voor. Is dan het echte keuzemoment al aan de beurt? Ik weet het niet zeker. Maar ik heb al wel sterke vermoedens over hoe dat moment gaat verlopen.

Ik duim voor Cynthia. Wie doet er mee?

Geen opmerkingen:

U Zei?! - Deel 36

De laatste maanden verzamelde ik weer heel wat verhaspelingen. Hierbij de nieuwe lijst. Om de donkere dagen en de gedeeltelijke lockdown wat...